Vast tarief per gewerkt uur

Werknemer bij werkgever in dienst

Kiezen termijn eigen risico

Tijdwinst ondernemer

Beperkte ziekterisico's

Vast tarief per gewerkt uur

HomeVacatureASSISTENT CONTROLLER

ASSISTENT CONTROLLER
Financieel | AdministratiefHBO 32 − 40 uurJunior€4.000Papendrecht

Wat ga je doen?

Als Assistent Controller ben jij het financiële hart van het team en draag je zorg voor de administratie van 6 bv’s. Je werkt nauw samen met het hoofd van de financiële afdeling en gaat onder andere aan de slag met:

  • Het uitvoeren van diverse analyses en het ondersteunen bij uitvoerende werkzaamheden;
  • Je legt het loonjournaal vast en voert controles uit op grote geldstromen;
  • Btw-aangiftes doen en het factureren van de klanten;
  • Jaarrekeningen voorbereiden en ondersteunen bij het opstellen van de Vpb-aangifte;
  • Je zet het selfbilling-systeem op (Mijnzzpfacturen) en verbetert processen;
  • Door middel van BI-tooling beheer je de kostenplaatsen administratie.

Daarnaast heb je ook een ondersteunende taak waar jij je bijvoorbeeld bezighoudt met:

  • Het opzetten van nieuwe bv’s en het opstellen van periodieke rapportages;
  • Maandafsluitingen;
  • Budgetten en liquiditeitsprognoses opstellen;
  • Wagenparkbeheer;
  • Fiscale aangiften;
  • Verzekeringsportefeuille;
  • Contractbeheer.

Solliciteer direct!

Wat breng je mee?

Als Assistent Controller speel je een belangrijke rol in het verwerken van de financiële administratie van in totaal 6 bv's. Dat is een verantwoordelijke klus en daarom is het ontzettend belangrijk dat je heel nauwkeurig te werk gaat. Je bent enthousiast, proactief en communiceert helder richting de collega's. Zijn er vragen omtrent de financiën? Dan weet iedereen jou altijd makkelijk te vinden. Daarnaast heb je financiële software snel onder de knie en krijg je energie van het verbeteren van financiële processen samen met het hoofd van de financiële administratie. Verder breng je met je mee:

Een afgeronde hbo-opleiding in een financiële richting;

Studeer je dit jaar af en heb je relevante stage-ervaring opgedaan? Ook dan ben je van harte welkom bij MijnWerkgever.nl;

Ervaring met AFAS? Dat is een dikke pré!

Wat bieden we jou?

Een verantwoordelijke baan waarin jij alle ruimte krijgt om door te groeien binnen jouw rol. Dat is waar jij als Assistent Controller op kunt rekenen bij MijnWerkgever.nl! Samen met het hoofd financiële administratie ben je verantwoordelijk voor de gehele financiële administratie van in totaal 6 bv's. Je komt terecht in een team van 12 gedreven collega's waar samenwerken voorop staat. Wil je doorgroeien in deze rol? Dat kan! Zo krijg jij alle ruimte om jezelf verder te ontwikkelen. Verder bieden we jou:

Een mooi bruto maandsalaris van maximaal €4000, natuurlijk afhankelijk van de kennis en ervaring die je meebrengt;

25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;

Een uitstekend geregeld pensioen voor later;

Verschillende mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen binnen deze baan;

Lekkere broodjes op de dinsdagmiddag;

Vers fruit op het werk voor de vitamientjes;

Voor 32, 36 of 40 uur in de week aan de slag binnen een informele sfeer waar hard werken en gezelligheid de norm is!

MijnWerkgever.nl

Dit zijn wij

Je komt te werken bij MijnWerkgever.nl! Dé partij die het ondernemersleven een stuk makkelijker maakt door alle administratieve personeelszaken uit handen te nemen. Hierdoor krijgen de klanten alle tijd om te doen waar ze écht goed in zijn: Ondernemen! Jouw nieuwe werkgever is een betrouwbare partner voor de klanten in voornamelijk de agrarische en bouwsector. Daarnaast zijn zij de specialist in administratieve, HR en juridische gerelateerde personeelszaken. De klanten volledig ontzorgen met hun uniek concept. Dat staat bij hen voorop! Het bedrijf is sterk groeiend en heeft veel ambities. Geen wonder dat zij de FD Gazelle Award 2023 gewonnen hebben!

Specialist, persoonlijk, betrouwbaar en resultaatgericht. 4 belangrijke pijlers binnen MijnWerkgever.nl. De klant staat voorop en dat is te merken. Zo zorgen zij ervoor dat ze op een persoonlijke manier kwaliteit kunnen bieden aan de klant. Daarnaast bieden zij de beste service en helpen zij hun klanten het personeelsproces te verbeteren en te vereenvoudigen. Zij nemen alles uit handen voor hun klanten en zijn net een externe afdeling personeelszaken voor hun opdrachtgevers. Verlofdagen indienen, loonstroken opvragen óf even snel de uren invullen? Dat kan met de MijnWerkgever.nl app! Zo hebben ondernemers en medewerkers altijd en overal toegang tot de personeelsgegevens. Jouw nieuwe werkgever is dus lekker innovatief bezig!

Als Assistent Controller ga je voor 32, 36 of 40 uur in de week aan de slag bij MijnWerkgever.nl. Het team waarin je terechtkomt is hecht en bestaat uit 12 harde werkers. 2 van deze harde werkers zitten samen met jou in het financiële team. Jullie zijn samen verantwoordelijk voor de gehele financiële administratie voor 6 bv’s. Er zijn voor jou diverse mogelijkheden om mee te groeien met het bedrijf en jezelf verder te ontwikkelen in jouw baan.

 

Lees meer over ons