Vast tarief per gewerkt uur

Werknemer bij werkgever in dienst

Kiezen termijn eigen risico

Tijdwinst ondernemer

Beperkte ziekterisico's

Vast tarief per gewerkt uur

HomeVacatureMedewerker Marketing en Communicatie

Medewerker Marketing en Communicatie
Medewerker Marketing en CommunicatieparttimePapendrecht

Dit ga je doen

Als Medewerker Marketing en Communicatie is het jouw taak om ideeën tot leven te brengen. Jij levert een belangrijke bijdrage aan de groet en uitstraling van MijnWerkgever.nl. Daar hoort ook een veelzijdig takenpakket bij. Zo zal jij als Medewerker Marketing en Communicatie met verschillende collega’s schakelen, maar ook met externe partners. Je creëert aantrekkelijke content die onze dienstverlening perfect in de spotlight zet en leads genereert voor Sales!

Bovendien krijg je alle vrijheid om creatieve campagnes te bedenken en uit te voeren via Social Media en e-mailmarketing, waarbij jouw innovatieve ideeën de doelgroep weten te inspireren en te betrekken. Ook buiten de digitale wereld ben je actief: je organiseert beurzen, waarbij je een feilloos gevoel hebt voor planning en presentatie. Daarnaast optimaliseer je alle online content om ervoor te zorgen dat MijnWerkgever.nl goed vindbaar is voor zoekmachines en hierdoor zichtbaarheid continu vergroten. Tot slot ga je SEO/SEA opzetten, neem je interviews af met onze klanten. Kortom, een dynamische en uitdagende functie!

Solliciteer direct!

Wat heb je nodig?

Als Marketing Specialist heb jij verschillende petten op. Je beschikt over zowel creatief talent als analytisch vermogen, waardoor je in staat bent om onze dienstverlening diepgaand te begrijpen en op basis daarvan marketingplannen te formuleren. Jij bent een harde werker en pakt zaken het liefst proactief op. Verder breng je met je mee:

Hbo werk- en denkniveau;

Werkervaring in een Marketing rol met vergelijkbare taken;

Je bent een enthousiaste, sociale persoonlijkheid die met positieve humor relaties versterkt en bijdraagt aan een fijne werksfeer;

Je bent nauwkeurig, proactief en goed in prioriteiten stellen. Je weet wat belangrijk is en wat kan wachten;

Je bent communicatief sterk en spreekt en schrijft foutloos Nederlands;

Reistijd binnen 30 minuten van ons kantoor in Papendrecht;

Beschikbaar voor 16-24 uur per week;

Wat bieden we jou?

Jij krijgt alle ruimte om jezelf verder te ontwikkelen. Zo is het mogelijk om opleidingen te volgen om zo over meer kennis te beschikken.

Een plaats in een enthousiast team in een fijne werkomgeving;

Een marktconform salaris afhankelijk van je ervaring;

25 vakantiedagen op fulltime basis;

Een laptop van de zaak;

Een premievrij pensioen;

Vers fruit op het werk;

Heerlijke broodjes of patat op de dinsdagmiddag;

Onze gezellige (team)uitjes.

MijnWerkgever.nl

Dit zijn wij

Je komt te werken bij MijnWerkgever.nl! Dé partij die het ondernemersleven een stuk makkelijker maakt door alle administratieve personeelszaken uit handen te nemen. Hierdoor krijgen de klanten alle tijd om te doen waar ze écht goed in zijn: Ondernemen. Daarnaast zijn zij de specialist in administratieve, HR en juridische gerelateerde personeelszaken. De klanten volledig ontzorgen met hun uniek concept. Dat staat bij hen voorop! Het bedrijf is sterk groeiend en heeft veel ambities. Geen wonder dat zij de FD Gazelle Award 2023 en 2024 gewonnen hebben!

 

 

 

Lees meer over ons